Compendi de cançons proposades. ACTIVITAT VOLUNTÀRIA

Encara que aquesta feina es voluntària, m'agradaria que tots participeu, així ens podrem enriquir mútuament.

La idea és que doneu a conèixer als companys una cançó (o vàries) que cregueu que la lletra dóna per pensar, que vos expressi emotivitat ...

Aquí teniu actualitzades a data d'avui (08/02/2009) les cançons que heu anat proposant. Si clicau damunt d'elles podreu escoltar-les a Youtube. A mesura que es vagin afegint noves, trobareu el símbol per identificar-les.
  1. Alejandro Sanz: Amiga mía.
  2. Alejandro Sanz: Se le apagó la luz.
  3. Amaia Montero: Quiero ser.
  4. Antonio Flores: No dudaría.
  5. Antonio Orozco: Que se callen.
  6. Anegats: Els amics que se'n van.
  7. Beny Ibarra: Estoy.
  8. Beyonce: Si yo fuera un chico.
  9. Bob Dylan cantat per Gerard Quint: Escolta-ho en el vent.
  10. Carlos Baute: Colgando en tus manos.
  11. Daddy Yanke & Randy: Es la sensación del bloque.
  12. Despistaos: Cada dos minutos.
  13. Despistaos: Fisica o quimica.
  14. El Canto del Loco: Acabado en A.
  15. El Canto del Loco: Aquellos años locos.
  16. El Canto del Loco: Peter Pan.
  17. El Canto del Loco: Si pudiera tenerte.
  18. El Canto del Loco: Todo lo hago mal.
  19. Eros Ramazzotti & Ricky Martin: No Estamos Solos.
  20. Fito: Soldadito marinero.
  21. Fondo Flamenco: Acariciándote.
  22. Fondo Flamenco: Escúchame mujer.
  23. Fondo Flamenco: Que tal.
  24. Foo Fighters: Best Of You.Jason.
  25. Hannah Montana: No body's Perfect.
  26. Hannah Montana: True friend.
  27. Huecco: Mirando al cielo.
  28. James Blunt: Same mistake.
  29. Jason Mraz: Life is wonderful.
  30. Juanes: Odio por amor.
  31. La Oreja de Van Gogh: Inmortal
  32. Laura Pausini: En cambio no.
  33. Laura Pausini: Primavera anticipada.
  34. Lluís Llach: Laura.
  35. Lluís Llach: Que tinguem sort. (Cantada per Susana Germade)
  36. Luis Fonsi: Yo no me doy por vencido.
  37. Maná: Si no te hubieras ido.
  38. Mecano: Hijo de la luna.
  39. Melocos y la Quinta Estación: Cuando me vaya.
  40. Michael Jackson: Todo mi amor eres tu.
  41. Mickey Avalon: So rich, so pretty.
  42. Miley Cyrus: I miss you.
  43. Mraz: I'm yours.
  44. Nena Daconte: Tenia tanto.
  45. Pereza: Por mi tripa.
  46. Porta: 700 km.
  47. Porta: Mi realidad.
  48. Rufus Wainwright: Across the universe.
  49. Sau: Boig per tu.
  50. Sopa de cabra: Camins.
  51. Sopa de cabra: Els teus somnis.
  52. The Script: The Man Who Can't Be Moved.
  53. Timbaland: The Way I Are.
  54. Warcry: Sin tu voz.

Si voleu afegir alguna més, encara podeu fer-lo!. Afegeix un comentari dins aquest post, indicant l'autor i el títol d'aquesta. Per poder inclourer-lo hauràs de publicar-lo amb les teves dades d'accés a l'àrea restringida.