Facebook et mostra com seria la teva cara si et maltractassin.

A causa del èxit generat en les xarxes socials una vegada més es realitza una campanya que pretén arribar a molts seguidors, l'agencia Scholz & Volkmer ha creat una estratègia per a unir forces entorn del tema del maltractament familiar.

Juntament amb l'organització per a la dona Terre des Femmes i amb l'ajuda d'una aplicació a Facebook s'ha creat la campanya a través d'aquesta xarxa social per a agregar a tantes persones sigui possible per a impulsar el suport a les dones maltractades.

La campanya es basa en un grup a Facebook en el qual cada usuari podrà realitzar una foto seva i gràcies als efectes que aquesta aplicació anomenada Virtual Victim ofereix, podrà veure's la foto com si l'usuari hagués estat maltractat. Aquesta acció pretén cridar l'atenció a tots aquells que passen per alt aquests temes en la premsa.

El lema de la campanya és: “Cada quatre dones a Alemanya sofreixen de maltractament en la llar. Si jo fos una d'elles, faria qualque cosa?”. La meta de la campanya és aconseguir que el coratge civil augmenti i que s'expandeixi el suport a activitats en defensa dels drets humans.